بیدمشک آنلاین

پاییگاه اینترنتی شخصی میلاد رضانژاد

پاییگاه اینترنتی شخصی میلاد رضانژاد

بیدمشک آنلاین

روغن بایو اٌیل

بایو اویل

بایو ایل

معرفی محصول :


بایو اُیل یک محصول مراقبت تخصصی پوست است که برای بهبود انواع اسکار، استرچ مارک  (ترک های پوستی)  و ناهماهنگی رنگ پوست فرموله شده است ،همچنین فرمولاسیون منحصربه فرد آن حاوی ترکیب نوآورانه PurCellin Oil™ است که در کاهش خشکی و علائم پیری پوست بسیار مؤثر است.

بایو اُیل برنده بیش از 300 جایزه محصولات مراقبت از پوست است و از سال 2002 تا به امروز در 23 کشور جهان به عنوان پرفروش ترین محصول برطرف کننده اسکار و استرچ مارک محسوب می شود.

موارد استفاده :


انواع اسکار : کمک به بهبود اسکارهای جدید و قدیمی.استرچ مارک ( ترک های پوستی ) : کمک به کاهش احتمال ایجاد ترک های پوستی در دوران بارداری، دوران بلوغ، در زمانافزایش وزن و کمک به بهبود ترک های پوستی موجود.ناهماهنگی رنگ پوست : کمک به بهبود لک ها و اختلالات رنگ پوست ناشی از تغییرات هورمونی، محصولات روشن کننده و آفتابشدید.خشکی و کم آبی پوست : کمک به تامین چربی های طبیعی پوست که در اثر آب و هوای نامساعد، آب با غلظت بالایی از موادشیمیایی، استحمام مکررو اثرات خشک کننده سیستم های تهویه هوا از بین رفته اند.


روش مصرف :


بایو اُیل را باید روزی  2 بار به مدت حداقل 3ماه روی موضع مورد نظر استفاده کرد. از آنجاییکه اسکار به طور طبیعی مقاوم است، لذا بایو اُیل برای بهبود اسکار از نظر ظاهری تولید شده است و هیچگاه بطور کامل قادر به از بین بردن آن نمی باشد و نتیجه آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

در دوران بارداری، بایو اُیل باید از ابتدای سه ماهه دوم روی مناطقی که مستعد ترک پوستی هستند استفاده شود.

فرمولاسیون :


بایو اُیل ترکیبی از عصاره گیاهان و ویتامین های محلول در چربی است ، این ترکیبات عبارتند از:

ویتامین A، ویتامین E ، روغن اسطوخدوس، روغن رزماری، روغن بابونه، روغن گل همیشه بهار و ترکیب انحصاری PurCellin Oil می باشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی